De functie
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en leergierige collega met een sterk commercieel inzicht; iemand die de klant graag in het zonnetje zet! Het betreft een zeer afwisselende en uitdagende functie, waarbij je breed zal worden ingezet in de gehele organisatie. Na verloop van tijd ben jij multifunctioneel inzetbaar en zodoende een onmisbare schakel binnen ons kantoor. Uiteraard word je door collega’s per afdeling begeleid in dit ‘leer’-traject en is er binnen PRMD voldoende ruimte voor persoonlijke én zakelijke ontwikkeling.
Waar ga je werken?
PRMD staat voor compleet vastgoedbeheer. Wij nemen de regie in handen voor onze klanten: van verhuurstrategie tot het verhuur-klaar maken van een object, van de volledige huuradministratie tot onderhoud en incassotrajecten. In onze visie is vastgoedmanagement meer dan administratie alleen. Het is technisch, commercieel en financieel management van een vastgoedportefeuille. Onze dienstverlening stemmen wij af op de klant voor het optimale rendement van de portefeuille. Al onze klanten hebben een persoonlijk aanspreekpunt voor vlotte dienstverlening.
De verschillende afdelingen
Als een spin in het web beweeg jij je tussen de verschillende afdelingen van PRMD. De technische afdeling is dagdagelijks druk met het oplossen van onderhoudsklachten, maar ook groot onderhoudsprojecten worden door deze afdeling begeleid. De financiële afdeling houdt zich o.a. bezig met het innen van huurpenningen, verwerken huurachterstanden en huurafrekeningen. De afdeling mutaties begeleidt nieuwe huurders met hun intreden in hun nieuwe woning, verzorgt de eindopleveringen en organiseert alles omtrent de wisselingen van huurders. Tot slot de afdeling Woonzeker, onze verhuurmakelaar. Deze afdeling werft de nieuwe huurders, voert bezichtigingen uit en focust zich met name op de commercie.
De belangrijkste taken/leerdoelen
- Het ondersteunen van alle afdelingen en functies wanneer daar vraag naar is;
- Klantcontact in de breedste zin van het woord;
- Multifunctioneel inzetbaar binnen de gehele organisatie;
- Inzicht krijgen in alle vastgoedmanagement gerelateerde zaken.
Wat vragen wij
- Je hebt MBO 4 of HBO werk- en denkniveau;
- Je kunt gestructureerd werken, bent flexibel, je bent enthousiast en stressbestendig;
- Je bent een allemans vriend;
- Je bent handig met computersystemen;
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Wat kun je van ons verwachten?
- Wij bieden een marktconform salaris, mede gebaseerd op je competenties en eventuele ervaring;
- Leuke en -vooral ook- leerzame functie met genoeg ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
- Je krijgt een goede inkijk in de wereld van een vastgoedorganisatie;
- Je krijgt uiteraard de volledige begeleiding waar nodig, maar ook de verantwoordelijkheden passende binnen jouw functie;
Wij zorgen voor een gezellige en dynamische werkomgeving; jij bent ambitieus en enthousiast.
Ben je door het lezen van bovenstaande informatie enthousiast geworden en op ben je op korte termijn beschikbaar? Mail ons dan snel een motivatiebrief en stuur deze samen met je CV en pasfoto.
Voor vragen kan je contact opnemen met Janourella Fos 06-29 43 46 43