Medewerker Verhuurmutaties

Wat ga jij doen?

Binnen deze functie ben je dagelijks bezig met alle werkzaamheden die volgen na een huuropzegging. Je begeleidt de processen met nieuwe en vertrekkende huurders van A tot Z.  Nadat je de opzegging hebt ontvangen zet je diverse werkzaamheden uit bij aannemers. Je bewaakt deadlines voor deze werkzaamheden en zorgt er zo voor dat deze zijn afgerond voordat een nieuwe huurder zijn intrek in het de gehuurde neemt.  Samen met een nieuwe huurder ga je naar het appartement voor de sleuteloverdracht en maak je een inspectierapport op. Met de vertrekkende huurders heb je hieraan voorafgaand de eindoplevering gedaan en heb je een eind-inspectie rapport opgemaakt. Na deze werkzaamheden en de beoordeling van de oplevering zorg je voor het afhandelen van de waarborgsommen. 

Waar zijn wij naar op zoek?

De functie medewerker verhuurmutatie betreft een zeer dynamische functie waarbij een hand on mentaliteit van cruciaal belang is. Je bent opgeruimd, geordend en kunt daarnaast snel schakelen. Je kan vooruitkijken, ziet dat bepaalde acties consequenties hebben en handelt daar ook naar. Hierdoor ben jij problemen voor en zorg je dat processen soepel lopen. Je bent een doorpakker en vindt het belangrijk om zaken goed te regelen. Je bent iemand die graag duidelijke afspraken maakt. Open eindjes komen bij jou niet voor. Je bent communicatief en planmatig sterk en hebt een representatief voorkomen.  Ervaring binnen deze functie is een pre, maar geen vereiste. De juiste mentaliteit vinden wij belangrijker, de inhoud leren wij je graag. Bijvoorbeeld de zogenoemde “horecatijger” zou naar ons idee goed passen binnen deze functie. Werk jij dus al lange tijd in de horeca en ambieer je iets anders? Schroom niet om een motivatie brief en CV in te sturen. 

Functie eisen

  • Je hebt MBO +/ HBO werk – en denkniveau; 
  • Je bent communicatief, administratief en planmatige sterk; 
  • Je kunt snel schakelen, voorziet situaties en anticipeert hierop;  
  • Je hebt een “hand on” mentaliteit, je weet van aanpakken;
  • Kennis van huurecht en ROZ model huurovereenkomsten is mooi meegenomen, maar geen vereiste.; 
  • Je werkt doortastend, kan overtuigen en hebt een sterke persoonlijkheid

Je kunt bij PRMD Vastgoedmanagement rekenen op een prima pakket van arbeidsvoorwaarden. Een zelfstandige, afwisselende en uitdagende functie met eigen verantwoordelijkheden is voor je beschikbaar. Dit alles binnen een enthousiast team waar mensen op een informele maar professionele manier met elkaar omgaan in een plezierige werkomgeving. Daarnaast is er voldoende ruimte om je te ontwikkelen.

Ben je door het lezen van bovenstaande informatie enthousiast geworden en ben je op korte termijn beschikbaar? Mail ons dan snel een goede motivatiebrief en stuur deze samen met je CV en pasfoto op. Graag naar carly@prmd.nl