PERSOONLIJK VASTGOED MANAGEMENT
Wat betekent onze Service desk voor u?
Onze servicemedewerkers zorgen ervoor dat elk probleem de juiste prioriteit krijgt. Dit betekent niet alleen direct actie ondernemen waar nodig, maar ook strategisch plannen voor toekomstig onderhoud, zodat onze panden in topconditie blijven. Onze servicemedewerkers zijn verantwoordelijk voor het hele proces: van het eerste contact met de huurder tot het afronden van de vervolgacties.
Groot onderhoud en bouwbegeleiding
Ook bij groot onderhoud en bouwbegeleiding kunt u op ons rekenen en begeleiden we de processen van a tot z. Door onze goede relaties en korte lijnen met onze aannemers en uitvoerende partijen kunt u rekenen op een professioneel, kostenbesparend en efficiënt project.
Tim – Techniek en bouwbegeleiding
“Ik zorg ervoor dat een verbouwing, renovatie of verduurzamingsproject wordt opgenomen, uitgevoerd en afgerond. Zodat alles zoals afgesproken verloopt.”
Tim is onze man als het gaat om verbouwingen, renovaties, groot onderhoud of grootschalige projecten. Op locatie schouwt hij, stemt hij af met aannemers, maakt hij scherpe afspraken en neemt hij offertes op.
Eelco – Service desk
“Dagelijks ontvangt onze Service desk tal van onderhoudsmeldingen. Het is aan mij en mijn team de taak de urgente zaken te scheiden en onze aannemers in pole position te brengen zodat huurder en verhuurder zorgeloos verblijven”.
Eelco is met zijn team dagelijks bezig met de afhandeling van klachten, storingen en defecten. Zij staan samen de huurders te woord, sturen de aannemers aan en informeren de verhuurders.